• Sitemizden almış olduğunuz ürünlerimizde değişim ve iade işlemi; iç çamaşırı, mayo, çorap, abiye gibi kullanım alanları özel olmayan ürünler için geçerlidir.
ONLINE OLARAK ALINAN ÜRÜNLER NASIL İADE EDİLİR?
• www.kidsbunny.com.tr 'den satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ürünlerin iadesini yada değişimini yapmak için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 iş gününüz vardır. 14 iş günü içerisinde 0551 980 4812 numaralı WhatsApp Hattımızdan veya www.kidsbunny.com.tr web sayfası üzerinden iade talebinizi oluşturabilirsiniz. Site üzerinde yeralan Hesabım sayfasında yeralan İade Taleplerim kısmından Yeni Talep oluşturabilir ve iadenizin durumunu takip edebilirsiniz.
• Ürünü teslim ettiğiniz esnada kargo firmasından "kargo poşeti" talep edebilirsiniz. Eğer bu sağlanamıyorsa farklı bir şekilde paketleme sağlayabilirsiniz. İade edilen ürünleri sizlere iletilecek olan anlaşma kargo kodu ile ödemeli olarak ilgili kargoya teslim edebilirsiniz. İadeniz kargo bedeli düşülerek hesabınıza veya kartınıza iade edilecektir..
• Ürünün merkezimize ulaşıp ulaşmadığının takibini sağlamak için kargo firmasından takip numarası talep ederek takip sağlayabilirsiniz.
• Göndermiş olduğunuz ürünler iade ve inceleme departmanımıza ulaştığında, paket açılımı ve sisteme giriş süresi 3 iş günüdür. İade paketiniz bize teslim edildikten maksimum 3 iş günü sonra bilgilendirme için talebinizi Whatsapp üzerinden yapmışsanız Whatsapp üzerinden mesaj yoluyla bilgilendirme yapılacaktır. İade talebinizi www.kidsbunny.com.tr İade Taleplerim kısmından yapmışsanız iade talebinizin akıbetini sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz
• Gönderdiğiniz ürün iade koşullarına uygunsa onay, değilse red şeklinde dönüş alırsınız.
• Onaylanan iadelerde, iade süresi 14 iş günüdür. Ürünü satın alırken ödediğiniz hizmet bedelleri (Kargo bedeli, Banka komisyonu vs.) iade edilmemektedir. Yalnızca ürünün tutarı hesabınıza veya satın alım yaptığınız kartınıza iade edilecektir. Bu süreç içerisinde banka hesap hareketlerinizi veya kredi kart hareketlerinizi kontrol etmenizi rica ediyoruz.
• İade koşullarından herhangi birini bulundurmayan ürünlerin iadesi reddedilerek, tarafınıza karşı ödemeli olarak kargolanır.
İADE İŞLEMİNDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?
• Satın alınmış ürün "Ayıplı - Defolu - Yanlış" şekilde tarafınıza ulaştıysa ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.